Dolar 34,7997
Euro 36,8047
Altın 2.953,27
BİST 10.081,00
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 18°C
Yağmurlu
İstanbul
18°C
Yağmurlu
Pts 17°C
Sal 14°C
Çar 12°C
Per 10°C

UPS’ten Satıcılar İçin Black Friday’e Hazırlık Rehberi

UPS, ‘Black Friday’e Hazırlık Rehberi’ ile satıcıların Black Friday dönemini değerlendirerek işlerini geliştirmelerine ve satışlarını artırmalarına katkı sağlıyor. 24 Kasım Black Friday günü ve öncesi kampanya süreçlerini doğru yönetmek için ipuçları ve yönlendirmeler içeren rehber ile UPS, müşterilerinin yoğun alışveriş döneminde doğru yönlendirme ile satışlarını artırarak büyümelerine katkı sağlamayı amaçlıyor.

UPS’ten Satıcılar İçin Black Friday’e Hazırlık Rehberi
REKLAM ALANI
15 Kasım 2023 20:24
91

 

UPS’ten Satıcılar İçin Black Friday’e Hazırlık Rehberi

UPS, ‘Black Friday’e Hazırlık Rehberi’ ile satıcıların Black Friday dönemini değerlendirerek işlerini geliştirmelerine ve satışlarını artırmalarına katkı sağlıyor. 24 Kasım Black Friday günü ve öncesi kampanya süreçlerini doğru yönetmek için ipuçları ve yönlendirmeler içeren rehber ile UPS, müşterilerinin yoğun alışveriş döneminde doğru yönlendirme ile satışlarını artırarak büyümelerine katkı sağlamayı amaçlıyor.

Türkiye’de ve tüm dünyada indirim ve alışveriş dönemi olarak nitelendirilen ‘Kara Cuma’ olarak da bilinen Black Friday, indirimler, kampanyalar ve dikkat çekici promosyonlarla hem fiziksel mağazalarda hem de e-ticaret platformlarında büyük bir hareketliliğe sahne oluyor. Yenilikçi çözümleriyle hızlı, güvenilir ve sürdürülebilir lojistik hizmetler sunan UPS, ulusal ve uluslararası ticareti kolaylaştırmak için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşterilerinin tüketici davranışları ve tercihleri doğrultusunda trendleri takip ederek fırsatları değerlendirmeleri, çevik kalmaları ve e-ticaret operasyonlarını sürekli optimize ederek değişen pazar koşullarına uyum sağlamalarına destek oluyor. UPS, Black Friday’e Hazırlık Rehberi ile yoğun hareketliliğin yaşandığı bu dönemde müşterilerine rekabet avantajı elde etmeleri için izlemeleri gereken adımları sunuyor. 

UPS Türkiye Ülke Müdürü Engin Kolat, “UPS olarak, Black Friday gibi yoğun hareketliliğin yaşandığı dönemlerde de her zaman olduğu gibi müşterilerimizin işlerine ve ihracatlarına odaklanmaları için ihtiyaç duydukları hız, güven ve uzmanlığı sağlamaya devam ediyoruz. Müşterilerimizin e-ihracat ve e-ticaret süreçlerinde önlerine çıkabilecek engelleri önceden görebilmeleri ve fırsatları da aynı şekilde değerlendirebilmeleri için güvenilir bir iş ortağı olarak yanlarında olmayı sürdüreceğiz” dedi.

UPS Black Friday’e Hazırlık Rehberi, tanıtıma yatırım yapılması, stok takibi, cazip teklifler ve teslimat alternatifleri sunulması, güvenilir lojistik desteği alınması ve ürün iadelerine karşı hazırlıklı olunması gibi dikkat edilmesi gereken konularda satıcılara yol gösteriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
web tasarımrenault yedek parçarenault parçaradyal fanGalvanizankara çikişli günübirlik turlarkat arabasıtermokuplikili tarama testigüneş enerjisi60 amper aküsu jetimodern mutfak tasarımıcropçemberleriç mimaruttsTrafoe imzasaatWolkswagen yedek parçacinder block